Известие

Collapse
No announcement yet.

ел. инсталация 166 2,4 140кс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ел. инсталация 166 2,4 140кс

    колеги здравейте искам да ви попитам някой може ли да ми даде или да ми каже от къде мога да си набавя схема на инсталацията в горепосочената кола защото ми изчезна напрежението на дебитомер,ел клапана на турбото и е набила грешки ходих на 100 майстора и ми казаха че проблема е в ел инсталацията ( смених компютър дебитомер клапан за турбо и т.н. и няма ефект) искам да проследя къде на кой пин на екуто къде как отива , къде трябва да има 12 в къде 5 в и така нататък
    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

  • #2




    M10 е ECU - то
    K41 e дебитомерът
    L36 e клапанът за геометрията.

    Щом няма +12V и на двете (K41 и L36), проследи означената верига до предпазителя B40 и до релето J10

    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:03.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение




      M10 е ECU - то
      K41 e дебитомерът
      L36 e клапанът за геометрията.

      Щом няма +12V и на двете (K41 и L36), проследи означената верига до предпазителя B40 и до релето J10

      къде се намират J10 и B40 по колата братле
      Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

      Comment


      • #4
        Над поленовия филтър. Изгледай това видео до 30 тата секунда.

        https://www.youtube.com/watch?v=4ZXRAg3RdsM


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Дискутираният проблем се е дължал на изгорял предпазител B40.

          Когато очакваш помощ от форума е редно и да намериш 2 минути време за да напишеш решението, ако си стигнал до такова.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment

          Working...
          X